Doubling the team
Are you joining?
Slider

A Unique opportunity

Would you like to be part of a great team that develops the most revolutionary pure hardware technology of this century?

Then we would like to introduce ourselves!

IMSystems is an energetic start-up with a small and enthusiastic team of 10 fte that is very ambitious to start and accelerate a technical revolution, together with you.

A harmonious atmosphere, normal working weeks (Monday till Friday) and a competitive salary are just a few things we believe are obvious rather than exceptional.

Every position, a key position

We are a small team where everyone has numerous responsibilities that may change on a regular basis due to the continuous growth. 

Meetings are open for everyone and everyone really does value the input from every staff memberNot only to be kind, but we truly believe the only way to achieve this continuous growth is to make use of everyone’s skills, input and ideas.

 

To improve everyone’s skills, and to create an informal but professional working environment, we have got the Friday afternoon drinks, network events in our incubator RoboValley, a yearly company weekend and numerous possibilities for training and coaching.

Check out the current openings below. No suitable openings at the moment? We are always looking for new talent so an “open application” is always possible.

Openings

Lijkt het jou een mooie uitdaging om onze ambitieuze Delftse startup, IMSystems, te helpen met de volgende professionaliseringsslag? De organisatie van nieuwe en bestaande processen onder jouw hoede te nemen? Wij zoeken een organisatie-kei die niet terugdeinst voor multitasken, vernieuwen en het bewaken van continuïteit.

 

Als Office Manager bij IMSystems ben jij verantwoordelijk voor het hele reilen en zeilen binnen de organisatie. Jij vervult een representatieve spilfunctie binnen het team waarbij je aanspreekpunt en contactpersoon bent voor zowel de interne organisatie als ook voor de externe relaties. Het veelzijdige in- en externe contact wordt afgewisseld met administratieve taken, waaronder het verwerken en betalen van facturen, agendabeheer van de teamleden en planning van de vergaderruimtes. Tevens ben je verantwoordelijk voor het onboarding proces van nieuwe collega’s, zodat zij zich gauw thuis voelen op hun nieuwe werkplek en zonder zorgen kunnen beginnen aan hun nieuwe uitdaging. Tot slot ben je ook verantwoordelijk voor facilitaire taken (o.a. kantoorvoorraden). Wij zoeken dus een echte all-rounder met een parapluvisie die zelfstandig is en daar een baan voor terug krijgt met de vrijheid om de gestelde doelen op zijn of haar eigen manier te bereiken.

 

Samengevat zijn de kerntaken:

  • Zorg dragen voor een professionele uitstraling van het kantoor
  • Coördineren van uitbreiding van de faciliteiten.
  • Boekhouden, uitvoeren van betalingen en doorvoeren van efficiëntere processen wanneer nodig.
  • Ondersteuning in agendabeheer, afspraken inplannen met externe relaties, verzorgen van representatieve bezoekerservaringen voor onze gasten.
 

Wij bieden:

  • Een salaris tussen € 2400 en € 2800 op basis van 40 uur per week.
  • Aandelenparticipatie (iedere werknemer krijgt een tot meerdere aandelen in het bedrijf).
  • Een baan met veel afwisseling en diversiteit.
  • Vrijheid om op jouw eigen manier jouw doelen te bereiken (het is dus wel belangrijk dat je met weinig aansturing om kan gaan).
  • Stimulering van jouw professionele ontwikkeling met o.a. mogelijkheden voor bijscholing of coaching.
 

Wij vragen:

  • MBO/HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
  • Goede communicatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Perfecte beheersing van de Nederlandse taal en goede beheersing van de Engelse taal
  • Accurate en zelfstandige werkhouding
 

Enthousiast geworden? Solliciteer hier!

No suitable openings at the moment? We are always looking for new talent so an “open application” is always possible.

 

Apply here!

Join the team

  • Drop files here or
    Please upload for motivation letter and curriculum vitae in word or pdf format.
Apply
Response within 48 hours
First interview within a week
Career depend follow-up interviews
Contract proposal
Lets drive innovation!
× Questions about an opening?